Wednesday, November 28, 2012

11.11.91 its your birthday




(introduction)

11.11.1991

the awesome & meaningful date.

you've to look at the world.

AHMAD AZFAR AB. RAZAK is your name.

********************

assalamualaikum dan salam satu malaysia.

huhuhuh.

how are you my lovely readers?

now,

i'll update the entry.

entry kali ni about this person.

why must him?

becoz, he is my lovely ....

hehehe  

(controversi gituuuuuu)


the real reason about him for this entry

this is my present/gift to him

special for his birthday.

***********

pa...(nm singkat)

rindu kau !

mesti da bosan kan dgr word ni.

xper, sementara hidup ni jek ak leh ckp2 bnde2 mcm ni.

HAPPY BIRTHDAY dear.

May Allah Bless On You.

Love You Always Dear. (ni tajuk buku bakal aku cipta utk ko)

hahaha.propa

**************

he is my schoolmate since at the secondary school.

his youngest sister also my friend.

satu sekolah agama dulu ngan adik nyer cik NUR LIYANA AB. RAZAK ni.

aku: pa , ko handsome la.

pa: aku tahu lame da dyg.

hahaha.

kasanova berlagak ialah .......... (isi tempat kosong ni, nty dpt sekupang)

azpa ni suke cari pasal ngan aku.

ader jek bnde nk mnjawab, nk hentam balik..nk menang !

kdg2 geram.

tp bile da jaoh ni, rindu sgt time2 b'perang tu.

he is among of my friend that will visit my house every year,

xrayer pon ader la dtg jugak.

aku jek yg jarang g umah dye... takot , umah besar sgt.

tp thn ni berkali2 da kot.

bulan puase and bulan rayer 2012 hari tu. (cam da 15 thn jek berlalu)

yg g umah dye time puase tu sbb, singgah balik solat asar.

yg rayer pulak dtg, sbb berayer b'jemaah.

...................................

characteristic from my point of view:

handsome

suke tolong orang

degil

etc.

hahaha. memandai jek kan.

maaf pa.

bile lg nk mgutuk hang.

.................................

thanks PA , till now you still are my friend

apologize from bottom of my heart for everything that i've done toward you.

you know, know you as my friend very interesting memory to keep it, in whole my life.

xyah t'touched sgt la kan.

hahaha.

done !

i've done, what i promised  after got the call from you (nnty aku update blog psl kau)

aku ni keeper of the promise kan.

sorry late update, im busy woman now. hahahaha

~sekian~






















1 comment:

  1. Award for u
    http://ayumirayu.blogspot.com/2012/12/dapat-awardddd.html

    ReplyDelete