Tuesday, September 11, 2012

rayer 2012

bersama2 teman seperjuangan

my siblings should be 5,

but this time only 4, sbb yg sorang lg pergi beraye.


with our cousins

my youngest sister  DAYANG HANISAH


my lil bros and sis...


with my mom RAHIMAH MOHAMED

my mom is 40s, still young

hehehe




syawal dtg lagi...

da entry psl syawal ni pon da nk melabuhkan tirai nyer.

rayer this year quite interesting.

many things happen in this rayer.

**************

pagi raye you oll suke mkn ape jek?

mk i punyer rendang paling best, tp i suke sayur lodeh (johorean gitu)

if you all nk rase ape yg my mom cook in the morning of rayer,

the next rayer jgn lupe la dtg umah.

************

this year, my late father's family went to our home.

meriah jadi nyer rayer tahun ni.

memang best, yg xkenal pon jd kenal

and rupenyer ader jugak sdare i kat kedah ni.

so, plan nyer rayer hj ni nk p umah die jek la... (hehehe)

************

duit rayer u olls byk x?

i da tue2 ni pon, kalah duit rayer adik2...

***********

...selamat hari raye maaf zahir batin guys..


No comments:

Post a Comment